Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Call of Duty 5: World at War

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
RuLing
GenelModeratör
GenelModeratör
RuLing


BilgiRep : 3
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 50
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/09/10

Call of Duty 5: World at War Empty
MesajKonu: Call of Duty 5: World at War   Call of Duty 5: World at War Icon_minitime1Cuma Eyl. 10, 2010 2:03 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
vet, karşımızda yine bir ikinci dünya savaşı var, ancak bu sefer biraz değişik olduğunu rahatça söyleyebilirim. World at War, Modern Warfare’den tam olarak bir geriye dönüş değil, çünkü oyunda CoD 4’ten oldukça ilham alınmış, hem teknik olarak hem de yaratıcılık açısından. Bu ilhamların en belirgin olanı, olgun, kimi zaman vahşi olan hikaye anlatım şekli. Treyach’ın yaptığı gösterimden edinilen izlenimlere bir bakalım, daha iyi anlayacağız. World at War’a Makin Atolü’nün sahilinde bir kulübenin içinde elimiz kolumuz bağlanmış bir şekilde başlıyoruz. Bir Japon subayı önümüzde diğer bir donanma askerinden bilgi talep etmekte
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Oynanış olarak da vahşi ve zalim bir açı yakalanmış; Japonlar iyi orman savaşçıları olarak bilinirler, onları hiç beklemediğiniz bir anda beklemediğiniz bir yerden aniden ortaya çıkıp size saldırabilirler. Bu özellikleri World at War’da da işlenmiş, iyi kamufle olmuş Japon askerleri orman içinde birkaç metre ötenizde birden ortaya çıkabiliyorlar, ve çıkacaklar da. Bu taktiği karşı koymanın bir yöntemi alev makinesi kullanıp çevreyi yakıp çehresini değiştirmek. Etraftaki tüm otları ve sazlıkları küle çevirirseniz artık içlerinde saklanamazlar.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bölüm tasarımında ilgi çeken bir nokta, Treyarch’ın lineer bir oyun yerine birden fazla seçilebilecek yol ve güzergâh hazırlamış olması, farklı yolları seçip farklı taktikler uygulamak mümkün. Örnek olarak ilk bölüm olan Makin bölümünde savaşın ilk kısmı yukarıda bahsettiğimiz gibi sahilde geçiyor ve sahilde suya çakılmış kazıkların üstüne inşa edilmiş bir köy var. Dilerseniz köyün altından, suyun içinden geçebilir, dilerseniz de daha doğrudan, ama daha tehlikeyi açık bir yol izleyip yukarıdan gidebilirsiniz.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Rusya harekatı, bizi bir kez daha Berlin’e giden yola dökecek, ancak o tarafla ilgili bilgiler şu an açıklanmadı. Treyarch, kardeş şirketi Infinity Ward ile kıyaslanınca son zamanlarda fazla iyi tepki çeken oyunlar ortaya koyamadı, kimileri bunu neredeyse tamamen konsola odaklandıkları için olduğunu söylüyor, bakalım bu sefer hem konsol hem PC platformlarında, üstelik iki yıllık bir geliştirme süresiyle ve kalitesi ve başarısı kanıtlanmış bir motorla neler çıkartacaklar. Biliyorum, hepimiz ikinci dünya savaşından oldukça sıkılmaya başladık, ama şu da bir gerçek ki, Pasifik cephesi çok da işlenen bir konu değil, işlenenler de pek başarılı değil, kabul edin, öyle ya da böyle hepiniz farklı bir cephede geçen bir Call of Duty oynamak istersiniz
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sistem = Windows XP - SP2 veya Windows Vista
İşlemci = AMD Athlon 64 3200+ / Intel Pentium 4 3.0 GHz veya üstü
ram = 512 MB RAM - Windows Vista için 1 GB RAM
Ekran Kartı = NVIDIA GeForce 6600 GT / ATI Radeon X1600 XT veya üstü
Boş Alan = 8 GB

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[ALINTI]
Rar Sifresi:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Not:Sakın ordan çaldıgımı düşünmeyin orda Adminim. ordaki konularımı çogunu aktarmak amaçlı yapiyorum
İyi Forumlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.fulloyun.com
 
Call of Duty 5: World at War
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Diğer Şeyler :: Hicbir Yere Sığmayanlar. :: Oyun Tanıtım-
Buraya geçin: